Kaffeavtale

Vi har tro på at kombinasjonen av utsøkte råvarer, våre unike kaffemaskiner og vårt servicekonsept er det som skal til for å lykkes med vårt kundeløfte. Det handler om leverandørvalg og vår serviceærgjerrighet. Vi overlater ikke SMAK til tilfeldigheter.

I over 20 år har vi vært markedsledende innenfor utskriftsløsninger. Dette har lært oss å ta kundene på alvor. Vi tar med oss disse erfaringer inn i «kaffeverden» og ønsker å gjøre det enkelt for deg som kunde. Gjennom vårt kundeløfte gir vi deg garantier som gjør det enkelt for deg å velge oss som leverandør.

Smaksgaranti

Bergstrands Kafferosteri har utviklet egen blend for det norske markedet. Denne er tilpasset vår gane og ikke minst til de maskinene vi leverer. Vi garanterer at din kaffekopp smaker likt – hver gang. Oppstår det avvik, eller du ønsker forandring, så kommer vi innom og gjør de nødvendige justeringer. Det er inkludert i vår avtale at du er fornøyd, og vi gir oss ikke før du er nettopp det.

Driftsgaranti

Vi leverer kvalitetsmaskiner fra ETNA som er driftssikre og som yter kaffen fra Bergstrands Kafferosteri full rettferdighet. Når vi leverer maskiner så er det inkludert en driftsgaranti. Er det feil med maskinen eller smaker ikke produktet som ønsket. Vi kommer til deg, raskt! Driftsgarantiavtalen dekker deler og service. Ingen overraskelser, kun perfekt kaffe hver gang.

Servicegaranti

Vi har sertifisert servicepersonell. Våre teknikere kan ikke bare maskinene teknisk. De er også grundig opplært i kaffe, te og tilbehørsproduktene. Vi lagerfører alltid deler til maskinene, og om nødvendig har vi også lånemaskiner på lager hos oss. Du skal ikke vente på din gode kopp kaffe.

Funksjonsgaranti

Vi garanterer at våre maskiner fungerer optimalt hver gang. Vi kommer innom deg 6-12 ganger årlig for ettersyn av maskinen din, avhengig av forbruk. Vi gjennomgår maskinen, gjør tester og rengjør den grundig. Med jevne mellomrom byttes også deler på maskinen. Alt dette er inkludert i vår tjeneste. Ingen ekstra faktura, ingen overraskelser – bare god kaffe.

Kaffeambassadør program

Renhold er svært viktig dersom du ønsker en god kopp kaffe. Vi utdanner minimum en kaffeansvarlig hos hver kunde. Vedkommende har ansvaret for et enkelt, men viktig, daglig renhold. For at vi skal være i stand til å levere “den gode kopp kaffe” er den kaffeansvarlige hos våre kunder en svært viktig person. Vi har derfor etablert et ambassadørprogram som vedkommende blir invitert til.

Ta kontakt i dag for god kaffe til din bedrift!

Finn Martin Paulsen
Lars Normann